דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
שקד פתרונות פדגוגיים
  • אזרחות »
    • מאגר השאלות באזרחות
    • שיתופי מורים
  • היסטוריה חמ"ד »
    • מצגות
    • בדוק את עצמך – מבחנים עצמאיים
    • אתר השאלות בהיסטוריה חמ"ד
  • חוברות לדוגמה
  • הזמנת חוברות
  • אזרחות
    • מאגר השאלות באזרחות
    • שיתופי מורים
  • היסטוריה חמ"ד
    • מצגות
    • בדוק את עצמך – מבחנים עצמאיים
    • אתר השאלות בהיסטוריה חמ"ד
  • חוברות לדוגמה
  • הזמנת חוברות
בתוניסיה

בתוניסיה

בתוניסיה השתתפו אלפי אזרחים בהפגנות סוערות, בדרישה להפיל את השלטון במדינה ולכונן בה משטר דמוקרטי. פרשנים טוענים כי לרשתות חברתיות באינטרנט כגון "פייסבוק" או "טוויטר" היה תפקיד חשוב בהפלת השלטון, מכיוון שמה שנכתב בהן עודד את האזרחים לפעול לשינוי המציאות כמדינה.

ציין והצג את סוג מנגנון הפיקוח והביקורת (פורמלי או בלתי פורמלי), שהביא להפלת השלטון בתוניסיה. הסבר כיצד סוג מנגנון זה בא לידי ביטוי בקטע.

רמת קושי 1 שאלת חצי אירוע שאלת תרגול
שאלות הבגרות כולן בקרדיט לפיקוח על היסטוריה חמד, אזרחות, ומשרד החינוך. השימוש לצורכי לימוד בלבד
גלילה לראש העמוד