שקד פתרונות פדגוגיים
  • אזרחות
    • מאגר השאלות באזרחות
    • שיתופי מורים
  • היסטוריה חמ"ד
    • מצגות
    • בדוק את עצמך – מבחנים עצמאיים
    • אתר השאלות בהיסטוריה חמ"ד
  • חוברות לדוגמה
  • הזמנת חוברות
  • אזרחות
    • מאגר השאלות באזרחות
    • שיתופי מורים
  • היסטוריה חמ"ד
    • מצגות
    • בדוק את עצמך – מבחנים עצמאיים
    • אתר השאלות בהיסטוריה חמ"ד
  • חוברות לדוגמה
  • הזמנת חוברות
#109

#109

הסכם השלום עם מצרים

א. בנספח לשאלה זו מוצגים שני מקורות חזותיים שהתפרסמו בעיתון מעריב בשבוע של החתימה על הסכם השלום עם מצרים בתאריך 26/3/1979.

משני מקורות אלה אפשר ללמוד על הלכי רוח (תחושות) מנוגדים שרווחו בעם מיד לאחר החתימה על הסכם שלום זה.

ציין מהו הלך הרוח שעולה מכל מקור, והסבר כיצד הוא בא לידי ביטוי בכל אחד מהם (בתשובתך היעזר ברכיב אחד לפחות בכל אחד מן המקורות).

על פי מה שלמדת, ציין ויתור אחד שנדרש מישראל בהסכם השלום עם המצרים.

על פי מה שלמדת הצג סיבה אחת לתמיכה הציבורית הנרחבת בהסכם שלום זה.

ב. הצג מניע אחד של מצרים לחתום על הסכם השלום.

הצג את ההשפעה של החתימה על הסכם השלום על החברה המצרית או על מעמדה של מצרים בעולם הערבי.

מתוך חחרף תשע"ט
הסכמי השלום עם מצרים וירדן שאלת טקסט חזותי בהיסטוריה
השארת תגובה

ביטול

שאלות הבגרות כולן בקרדיט לפיקוח על היסטוריה חמד, אזרחות, ומשרד החינוך. השימוש לצורכי לימוד בלבד
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס